Prejsť na obsah

Ako správne postupovať pri výpadku internetového pripojenia?

Ako správne postupovať pri výpadku internetového pripojenia?

Aj keď bezproblémovosť a funkčnosť všetkých poskytovaných služieb je našou prioritou, nie je vylúčené, že raz za čas nastane aj nejaký ten technický problém. V tomto článku vám poradíme, ako čo najlepšie a najefektívnejšie postupovať v prípade, že evidujete výpadok alebo nedostatočnú funkčnosť vašich služieb od Slovanetu.

Problémom je často koncové zariadenie

Mnoho ľudí sa domnieva, že za každý výpadok technická porucha na sieti. Nie je to však vždy tak. Niekedy sa stane, že chyba nastane priamo v koncovom zariadení, ktoré napr. signál vysiela do priestoru vašej domácnosti alebo firmy. Odporúčame vám preto, aby ste pri výpadku služieb:

  1. skúsili dané zariadenie (napr. router) reštartovať a nechali ho aspoň 60 sekúnd vypnuté.
  2. Skontrolujte, či je zariadenie správne zapojené. Uvedené kroky platia aj pri problémoch s TV set-top boxami, či telefónmi.

Ak hľadáte návod k zariadeniu dodaného Slovanetom môžete tak urobiť tu: NÁVODY.

Dbajte na správne nastavenie domácej siete

Aj keď vysoké prenosové rýchlosti zabezpečujú rýchly prenos a stiahnutie dát, problém sa však môže skrývať v kvalite signálu v jednotlivých miestnostiach. Je to spôsobené tým, že váš router nemusí rovnomerne signálom pokrývať celú domácnosť, či firmu na to, aby služby fungovali bezproblémovo. Ak máte práve tento problém, riešenia a rady na zlepšenie domácej siete nájdete v našom článku tu.

Nezúfajte, náš tím profesionálov je tu pre vás

Vyskúšali ste všetky predchádzajúce možnosti, ale služby vám stále nefungujú, alebo vypadávajú? Tým pádom sme tu my, aby sme závadu odstránili čo najrýchlejšie a k vašej spokojnosti. V nasledujúcich krokoch vám ukážeme, ako v prípade výpadku postupovať efektívne a jednoducho:

  1. Skontrolujte aktuálny stav vašich služieb prostredníctvom našej web stránky na STAV SLUŽIEB
  2. Pozrite si, či nepribudol oznam o plánovaných odstávkach, či iných situáciach spôsobených napr. pravidelnou údržbou na stránke PREVÁDZKOVÉ OZNAMY
  3. V prípade nefunkčnosti, či občasného výpadku služieb kontaktujte našu technickú podporu na tel.č. 02/208 28 208 (voľba č.2), alebo e-mailom na technickapodpora@slovanet.net
  4. Ak nás chcete kontaktovať alternatívnym elektronickým spôsobom, môžete tak urobiť aj prostredníctvom kontaktného formulára, online chatu na našom webe, či sociálnych sietí.
  5. Chcete váš problém nahlásiť osobne? Vyhľadajte si najbližšiu pobočku na stránke PREDAJNÉ MIESTA. Vyriešiť problém touto cestou je ale komplikovanejšie a môže trvať dlhšie.

Pre našich zákazníkov chceme vždy to najlepšie a záleží nám na tom, aby bol každý s našimi službami spokojný. Technológie sú však nevyspytateľné a môže sa stať, že aj tento faktor niekedy zlyhá. Technickými problémami zákazníkov sa zaoberáme poctivo a profesionálne v čo najkratšom možnom čase, preto veríme, že postup z tohto článku vám pomôže v lepšej orientácií, ako celú situáciu zvládnuť.

Mohlo by vás zaujímať

Ako správne nastaviť domácu internetovú sieť?

Ako správne nastaviť domácu internetovú sieť?

Trápi vás doma pomalý Wi-Fi, či optický internet? Vedeli ste, že chyba môže byť u vás a nie technická porucha …

Zistiť viac
Ako si vybrať správne internetové pripojenie do domácnosti?

Ako si vybrať správne internetové pripojenie do domácnosti?

Potrebujete internet, ale neviete aký program si vybrať? V tomto článku vám poradíme, ktoré kritéria by ste mali brať do úvahy, …

Zistiť viac
Varovanie pred falošnými výzvami vyžadujúcimi prihlasovacie meno a heslo

Varovanie pred falošnými výzvami vyžadujúcimi prihlasovacie meno a heslo

Vážení zákazníci, varujeme vás pred hromadne šírenými falošnými výzvami zmeniť si heslo alebo poslať „nám“ Vaše prihlasovacie údaje a heslo k …

Zistiť viac